Creaties: Promotion

Alle goeie dingen groeien van nature in de buik. Ook onze ideeën vinden hun oorsprong in het "buikgevoel". Over smaak en kleur kan gediscussieerd worden, maar we voelen het allemaal aan wanneer er iets niet klopt. Naast the theoretische marketingmix, raadplegen we altijd dit buikgevoel en een deskundig testpubliek. Zo wordt het meest geschikte medium gevonden voor uw promotiecampagne.

Scroll naar onderen om onze recentste creaties te zien
 
Foodstore - Rebranding - Papieren pen

Papieren pen

De dop van deze pen verwijst naar een voedselverpakking, en is dus een ideale match voor Foodstore. Wat deze pen verder ook uniek maakt, is dat het 100% gemaakt is uit papier; en dus veel mileuvriendelijker is dan het standaard plastic schrijfmateriaal. TopOfMind deed alle research naar deze pen, en zorgde voor het uiteindelijke ontwerp.

 

Papieren pen

IdentityBekijk allesPromotionBekijk alles

De dop van deze pen verwijst naar een voedselverpakking, en is dus een ideale match voor Foodstore. Wat deze pen verder ook uniek maakt, is dat het 100% gemaakt is uit papier; en dus veel mileuvriendelijker is dan het standaard plastic schrijfmateriaal. TopOfMind deed alle research naar deze pen, en zorgde voor het uiteindelijke ontwerp.

Klant Foodstore(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
Fermette - Lekker van het huis - Catalogen en magazines

Catalogen en magazines

TopOfMind voorzag allerhande catalogussen, promobladen, magazines, ... van een uitgekiende huisstijl. De jarenlange band zorgde ervoor dat we zowel met de oude (reeds bestaande) huisstijl, als onze nieuwe aan de slag konden.

Werp een blik op dit werk
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Catalogen en magazines

PromotionBekijk alles

TopOfMind voorzag allerhande catalogussen, promobladen, magazines, ... van een uitgekiende huisstijl. De jarenlange band zorgde ervoor dat we zowel met de oude (reeds bestaande) huisstijl, als onze nieuwe aan de slag konden.

Klant Fermette(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
 
ChoFleur - Love me, Love me lots - POP materiaal

POP materiaal

TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.

Zie de details
 
Stroom - Energietechniek - POP materiaal

POP materiaal

Om de visibiliteit van het merk verder te verbreden, ontwikkelde TopOfMind verscheidene POP artikelen, gaande van banners, naar voertuigbekleding, tot zelfs wijnflessen.

Verkrijg meer info over dit project