Bekijk cases
TopOfMind BV - Communicagency

Imagination is more
important than knowledge. - Albert Einstein

 

Kennis is beperkt tot alles wat we weten en begrijpen, terwijl verbeelding alles omvat wat er ooit te weten en te begrijpen zal zijn.

Imagination is more
important than knowledge. - Albert Einstein -

Uw imago is ons imago: TopOfMind zorgt dat haar klanten indruk maken: logo en huisstijl / merkidentiteit, brochures, advertenties, (digitale) nieuwsbrieven, verpakkingen, social media, websites ...

Dit bezoek via uw smartphone leidt u door een korte selectie van ons werk. Bezoek zeker de uitgebreide versie op uw tablet of desktop!

(g)een reclamebureau

TopOfMind is (g)een verpakkingsbedrijf, (g)een grafisch ontwerpbureau, (g)een prepressbureau, (g)een websitebouwer, (g)een evenementenbureau, (g)een fotograaf,(g)een standenbouwer en vooral (g)een reclamebureau. We kunnen het allemaal aan: we zijn imagobouwers die minstens zo bezorgd zijn over het imago van onze klanten als zijzelf. TopOfMind geeft hun klanten alles om indruk te maken: logo, huisstijl, brochures, advertenties, (digitale) nieuwsbrieven, verpakkingen, social media, websites ... . Alles wordt in-house gemaakt door de juiste M/V op de juiste plaats!

Wat we doen is wat je ziet: geen blabla-pagina's ;-)

(g)een reclamebureau

TopOfMind is (g)een verpakkingsbedrijf, (g)een grafisch ontwerpbureau, (g)een prepressbureau, (g)een websitebouwer, (g)een evenementenbureau, (g)een fotograaf,(g)een standenbouwer en vooral (g)een reclamebureau. We kunnen het allemaal aan: we zijn imagobouwers die minstens zo bezorgd zijn over het imago van onze klanten als zijzelf. TopOfMind geeft hun klanten alles om indruk te maken: logo, huisstijl, brochures, advertenties, (digitale) nieuwsbrieven, verpakkingen, social media, websites ... . Alles wordt in-house gemaakt door de juiste M/V op de juiste plaats!

Wat we doen is wat je ziet: geen blabla-pagina's ;-)

Klant (klik hier voor meer werk voor deze klant)

Graphic Designer M/V /Packaging Designer / UX / UI Designer

Graphic Designer M/V /
Packaging Designer / UX / UI Designer

Je kreeg samen met je bachelordiploma in een relevante richting de microbe te pakken van online en offline communicatie en hebt idealiter een aantal jaren ervaring. Voor jou is design de beste tool voor een optimale user experience (UX) als resultaat en geen design-voor-het-design.

Je staat in voor het grafisch design binnen de offline (grafisch design en packaging) en online opdrachten. Heb je bovenop ons verlanglijstje nog een boon voor fotografie, copywriting of styling? Dan ben jij wellicht onze perfect match!

Nog steeds aan het lezen? Klik hier om te solliciteren!Nog steeds aan het lezen? Klik hier om te solliciteren!
 

Graphic Designer M/V /
Packaging Designer / UX / UI Designer

Je kreeg samen met je bachelordiploma in een relevante richting de microbe te pakken van online en offline communicatie en hebt idealiter een aantal jaren ervaring. Voor jou is design de beste tool voor een optimale user experience (UX) als resultaat en geen design-voor-het-design.

Je staat in voor het grafisch design binnen de offline (grafisch design en packaging) en online opdrachten. Heb je bovenop ons verlanglijstje nog een boon voor fotografie, copywriting of styling? Dan ben jij wellicht onze perfect match!

Nog steeds aan het lezen? Klik hier om te solliciteren!

Klant (klik hier voor meer werk voor deze klant)

Digital Developer M/V / Multimedia Specialist

Digital Developer M/V / Multimedia Specialist

Je beschikt over een digitaal hart waaruit de vier kamers bestaan uit HTML5, CSS3 (SASS/SCSS), jQuery en PHP. In functie van het ontwerpen van onderscheidende websites heb je een goede kennis van Photoshop. Je hebt een relevante ervaring opgedaan als digital developer.

Nog steeds aan het lezen? Klik hier om te solliciteren!Nog steeds aan het lezen? Klik hier om te solliciteren!
 
BeFood! - CooKKing - Design Logo

Design Logo

CooKKing maakt warme gerechten voor de voedingsspecialist. Zowel met een vernieuwdende twist, als gewoon heerlijk klassiek, maar altijd om duimen en vingers af te likken.

Merknaam, slogan en logo bedacht en ontworpen door TopOfMind.

 

Design Logo

IdentityBekijk alles

CooKKing maakt warme gerechten voor de voedingsspecialist. Zowel met een vernieuwdende twist, als gewoon heerlijk klassiek, maar altijd om duimen en vingers af te likken.

Merknaam, slogan en logo bedacht en ontworpen door TopOfMind.

Klant BeFood!(klik hier voor meer werk voor deze klant)

CooKKing.be

Een smakelijke mobile-first website voor het CooKKing-merk van Be Food. TopOfMind zorgde voor de basisstructuur van elke merksite, zodat elke nieuwe site hierop gebouwd kan worden en ingevuld wordt door een eigen huisstijl en productassortiment. De productinformatie komt rechtstreeks uit de bedrijfsdatabase, zodat Be Food geen dubbel werk heeft: elke aanpassing aan de database wordt binnen de 10 minuten getoond op hun websites.

Zie dit projectWord enthousiast over cookking.be

CooKKing.be

Web designBekijk alles

Een smakelijke mobile-first website voor het CooKKing-merk van Be Food. TopOfMind zorgde voor de basisstructuur van elke merksite, zodat elke nieuwe site hierop gebouwd kan worden en ingevuld wordt door een eigen huisstijl en productassortiment. De productinformatie komt rechtstreeks uit de bedrijfsdatabase, zodat Be Food geen dubbel werk heeft: elke aanpassing aan de database wordt binnen de 10 minuten getoond op hun websites.

TopOfMind ging all-in met:

  • Design en programmatie van een meertalige mobile-first HTML5 website
  • Aanmaken van een framework dat herbruikt kan worden voor meerdere websites voor onze klant
  • Automatische conversie van Be Food’s interne productdatabase naar openbare XML bestanden met productinformatie in
  • Beeldbankbeheer: real-time omvormen en converteren van drukklaar beeldmateriaal naar afbeeldingen voor elke merkensite.

Word enthousiast over cookking.be

Klant BeFood!(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 

AKM.be

TopOfMind stond in voor een informatieve website voor AKM. In een drietal pagina’s wordt hun hoofdproduct uitgelegd, kan men alle technische info bekomen én snel contact opnemen. Een robuuste én flexibele oplossing, net als de Hygienic Power Racks die AKM verdeelt dus.

Werp een blik op deze caseZie akm.be

AKM.be

Web designBekijk alles

TopOfMind stond in voor een informatieve website voor AKM. In een drietal pagina’s wordt hun hoofdproduct uitgelegd, kan men alle technische info bekomen én snel contact opnemen. Een robuuste én flexibele oplossing, net als de Hygienic Power Racks die AKM verdeelt dus.

We zorgden voor:

  • Het ontwerp en programmatie van deze responsieve HTML5-website
  • Vectoriëel maken van verschillende illustraties, ook voor toekomstig gebruik in drukwerk
  • Eenvoudig aanpasbaar via de Backstage (in alle beschikbare talen)

Zie akm.be

Klant AKM(klik hier voor meer werk voor deze klant)

OhMyTapas.be

Om het karakter van dit nieuwe BeFood-merk wat verder uit te diepen, werd een one-page website gebouwd die iedereen over de streep moet trekken om de heerlijke, verse tapas van Oh!MyTapas uit te proberen. De ideale smaakmaker voor deze lekkere hapjes.

Bekijk dit werkBekijk ohmytapas.be

OhMyTapas.be

Web designBekijk alles

Om het karakter van dit nieuwe BeFood-merk wat verder uit te diepen, werd een one-page website gebouwd die iedereen over de streep moet trekken om de heerlijke, verse tapas van Oh!MyTapas uit te proberen. De ideale smaakmaker voor deze lekkere hapjes.

Op de takenlijst van TopOfMind:

  • Voorgemaakt design omvormen naar HTML
  • Responsief maken voor alle toestellen

Bekijk ohmytapas.be

Klant BeFood!(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
ChoFleur - Flavours to melt for - Logo en concept

Logo en concept

Michel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!

 

Logo en concept

IdentityBekijk alles

Michel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!

Klant ChoFleur(klik hier voor meer werk voor deze klant)

ChoFleur - Flavours to melt for - Verpakkingen

Verpakkingen

TopOfMind ontwierp een grote achthoekig doos om alle ChoFleurs veilig in te bewaren. Ontdek elk smaakje door de blaadjes van de doos zachtjes te verwijderen.
Hiervan zijn ook meerder afgeleiden gemaakt, voor kleinere porties en geschenken.

Klik hier en bekijk dit beeld
ChoFleur - Flavours to melt for - Huisstijl

Huisstijl

Een nieuwe naam is slechts één onderdeel van het complete merkproces. TopOfMind creëerde een herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.

ChoFleur - Flavours to melt for - Publicaties

Publicaties

Een krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.

Zie deze case
 
 
 

Publicaties

PromotionBekijk alles

Een krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.

Klant ChoFleur(klik hier voor meer werk voor deze klant)

ChoFleur - Flavours to melt for - POP materiaal

POP materiaal

TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.

Werp een blik op dit werk

ChoFleur.com

Ervaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.

Zie dit projectBezoek chofleur.com

ChoFleur.com

Web designBekijk alles

Ervaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.

TopOfMind was verantwoordelijk voor:

  • Design en programmatie van de gehele site
  • Responsief maken voor tablets en smartphones
  • Op maat gebouwde webshop, gelinkt met het Mollie betaalplatform
  • Stop motion verpakkingsanimatie
  • Ondersteuning voor meerdere talen (NL, FR, EN, DE) via onze Backstage.

Bezoek chofleur.com

Klant ChoFleur(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
t Kaashoeveke - De speciaalzaak voor uw kaastafel - Corporate Identity

Corporate Identity

Voel je een drang naar kaas? Fabienne heeft meer dan 20 jaar ervaring in het aanbieden van de juiste kaas voor het juiste moment. Het traditionele logo werd behouden, en geplaatst in een nieuwe state-of-the-art website.

 

Corporate Identity

IdentityBekijk alles

Voel je een drang naar kaas? Fabienne heeft meer dan 20 jaar ervaring in het aanbieden van de juiste kaas voor het juiste moment. Het traditionele logo werd behouden, en geplaatst in een nieuwe state-of-the-art website.

Klant 't Kaashoeveke(klik hier voor meer werk voor deze klant)

tKaashoeveke.be

Fabiennes website laat zien dat ze een manusje van alles is in alles wat met kaas te maken heeft; of het nu gaat om een geschenkmand, kaasplank of een heerlijk stuk notenbrood. Bezoek ’t Kaashoeveke zowel offline als online, en laat je meevoeren in een wereld vol smaak!

Kijk eens naar het ontwerpZie tkaashoeveke.be

tKaashoeveke.be

Web designBekijk alles

Fabiennes website laat zien dat ze een manusje van alles is in alles wat met kaas te maken heeft; of het nu gaat om een geschenkmand, kaasplank of een heerlijk stuk notenbrood. Bezoek ’t Kaashoeveke zowel offline als online, en laat je meevoeren in een wereld vol smaak!

Op onze “Have Done" lijst:

  • Ontwerp en programmering
  • Volledig aanpasbaar via onze Backstage
  • Assistentie bij fotoshoot
  • Klaar voor alle mobiele apparaten
  • SEO-optimalisatie en publicatie van Google Bedrijfspagina

Zie tkaashoeveke.be

Klant 't Kaashoeveke(klik hier voor meer werk voor deze klant)

 
ChocDecor - Choctales - Catalogen

Catalogen

De verschillende catalogen van Choc'tαles zijn gemaakt om kopers in de detailhandel te overtuigen van het ruime assortiment aan hoogwaardig versierde chocoladefiguren.

Onderzoek het ontwerp