Logo en concept
Michel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!
Logo en concept
IdentityBekijk allesMichel en Pieter Verhaert wilden hun eerste stappen zetten in de wereld van hapklare chocolaatjes, en vroegen aan TopOfMind om een unieke twist te geven aan hun product.
We kwamen op het idee om te werken met kleurrijke bloemen; waarbij de blaadjes staan voor de verscheidenheid aan smaken en de halve bolvorm van de heerlijke aromatische chocolade dient als bloemknop. Missie volbracht!
Verpakkingen
TopOfMind ontwierp een grote achthoekig doos om alle ChoFleurs veilig in te bewaren. Ontdek elk smaakje door de blaadjes van de doos zachtjes te verwijderen.
Hiervan zijn ook meerder afgeleiden gemaakt, voor kleinere porties en geschenken.
Verpakkingen
PackagingBekijk allesShootsBekijk allesTopOfMind ontwierp een grote achthoekig doos om alle ChoFleurs veilig in te bewaren. Ontdek elk smaakje door de blaadjes van de doos zachtjes te verwijderen.
Hiervan zijn ook meerder afgeleiden gemaakt, voor kleinere porties en geschenken.
Huisstijl
Een nieuwe naam is slechts één onderdeel van het complete merkproces. TopOfMind creëerde een herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.
Huisstijl
IdentityBekijk allesEen nieuwe naam is slechts één onderdeel van het complete merkproces. TopOfMind creëerde een herkenbare stijl die wordt doorgetrokken in alle communicatie.
Publicaties
Een krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.
Werp een blik op de detailsPublicaties
PromotionBekijk allesEen krachtig campagnebeeld en een nieuwe huisstijl werden toegepast op alle on- & off-line communicatie tot en met de aankleding van de showrooms. Dit lukt enkel met een alles in één herkenbare stijl en visie.
Cataloog
De gekende achthoek wordt ook gebruikt als basisvorm voor de cataloog van ChoFleur.
Kijk eens naar dit projectCataloog
PromotionBekijk allesDe gekende achthoek wordt ook gebruikt als basisvorm voor de cataloog van ChoFleur.
Geschenkdoosje
Voor promotionele doeleinden is een kleine "bloemverpakking" ontworpen als een geschenkdoos met daarin vier ChoFleurs.
Zie de detailsGeschenkdoosje
PackagingBekijk allesVoor promotionele doeleinden is een kleine "bloemverpakking" ontworpen als een geschenkdoos met daarin vier ChoFleurs.
POP materiaal
TopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.
Bekijk dit projectPOP materiaal
PromotionBekijk allesTopOfMind verzorgt de ChoFleur koelkasten met een uitgesproken beeldcreatie. Bovendien kan de klant makkelijk een keuze maken dankzij het overzichtelijke menu bovenop de koelkast.
Stoepborden
Stoepborden vergroten de zichtbaarheid van het ChoFleur-merk voor een veel breder publiek. TopOfMind voorzag deze borden van opvallende beeldcreaties.
Kijk eens naar het ontwerpStoepborden
PromotionBekijk allesStoepborden vergroten de zichtbaarheid van het ChoFleur-merk voor een veel breder publiek. TopOfMind voorzag deze borden van opvallende beeldcreaties.
ChoFleur.com
Ervaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.
Werp een blik op het ontwerpBezoek chofleur.comChoFleur.com
Web designBekijk allesErvaar een reis rond de wereld in 36 smaken! Neus rond in deze uiterst gedetailleerde website en vind uw kleine favorietjes terug in het assortiment hapklaar gevulde chocolade pralines. Zin om verrast te worden? Bezoek de webshop en geef uzelf over aan deze unieke artisanale sensatie, met smaken uit alle hoeken van de wereld.
TopOfMind was verantwoordelijk voor:
- Design en programmatie van de gehele site
- Responsief maken voor tablets en smartphones
- Op maat gebouwde webshop, gelinkt met het Mollie betaalplatform
- Stop motion verpakkingsanimatie
- Ondersteuning voor meerdere talen (NL, FR, EN, DE) via onze Backstage.